torsdag 4 februari 2010

Jag växer...


I går var jag, Mamma och storasyster på BVC, det var dax för vägning igen. När vi var där så fick man ligga på en konstig våg som jag snart inte får plats på. Denna gången stannade den på 7800 g, mat är gott... Jag var 63 cm lång. Mamma berättsde för mig att Alvina vägde 7900 g när hon var 8 månader, jag är ju bara 4 månader. Så jag kommer att växa ifatt henne, och då ska jag ge igen för allt jag får stå ut med nu när jag bara ligger på golvet och inte kan försvara mig. Vi kommer ha kul jag och syrran...

Ha det bra

Kram
Zachris




3 kommentarer:

  1. Du kommer bli en stor fin gosse!
    Redan nu är du jättefin & innan vi vet ordet av är du stor

    SvaraRadera
  2. Vilken goding! Välkommen till min viktklass! Noah

    SvaraRadera
  3. Han blir en tungviktare :-)...

    SvaraRadera