söndag 3 oktober 2010

Zachris 1 år

Idag har jag fyllt 1 år! Det började med att Mamma, Pappa & Alvina sjöng för mig. Jag fick öppna paket i sängen. Alvina hjälpte till eller nja det var jag som hjälpte till och Alvina som öppnade. Jag fick många fina presenter. På eftermiddagen kom storebror hem och då fick jag öppna paket igen. Sedan blev det tårta som mamma och Alvina gjort till mig. Mums!

Kramizar Zachris!


Nya egna innebandyklubbor. Nu ska jag snurra upp storebror!


Man ska vara glad på sin födelsedag. Det är jag!


Vilket bamsepaket!


Det var en Wiggle car. Den var rolig!


Jag och Oliver öppnar paket.


Min fina tårta! Den var jättegod! MUMMA!

2 kommentarer:

  1. Så god och glad Zachris på din 1.års dag, med alla fina presenter tillsammen med Mamma,Pappa,Oliver & Alvina.
    Stora bamsekram från Morfar & Kirsten

    SvaraRadera
  2. Jättegrattis lilla Zachris! Vad coolt, 1år redan! Jag kommer snart..
    Bamsekramar från mig, storebror och mamma/ Petter

    SvaraRadera