tisdag 28 december 2010

Bästa Tomten!!

På lillejulafton fick vi besök av Tomten. Tur att han visste att vi firade den dagen eftersom Oliver är hos sin Pappa på julafton. Han kom, och han är bäst.
Tomten hade med sig julklappar till mig, Zachris och Oliver. Jag fick ett jättefint prinsses tält och lite annat. Han hade även varit här på natten och lagt julklappar under granen som vi skulle öppna på kvällen.
Eftersom Tomten var så snäll så lämnade jag mina nappar, jag har inte saknar dem alls. Jag är ju en stor flicka nu. Zachris fick ha kvar sina ett tag till, men det gör inget det är rätt så bra att kunna stoppa i munnen när han är gnällig.

Vi har även varit ute och busat i snön, det har ju kommit så mycket snö.. Jippi!!!

Kram
@lvina




Nu kommer han...



Tomten hjälpte Zachris öppna



Oliver får också paket!!


Lämnar napparna !!!



Han blev så glad så det blev kramkalas..



Snöbus!!



Pappa busar också.. Mycket snö!!

2 kommentarer:

  1. Tänk vad duktig och snäll Alvina är som gav bort napparna till Tomten.
    Nu blir Tomtens Nissar glada he he. Zachris verkade också gilla Tomten.

    SvaraRadera
  2. fina bilder på en fin familj

    SvaraRadera