onsdag 24 augusti 2011

Första dagen!

I dag fick jag äntligen komma till min förskola. Först var vi och lämnar Alvina på sin. Det är väldigt kul där också. Jag kände direkt att jag skulle trivs på min förskola. När jag kom hälsade jag på alla som var ute sen gick jag Mamma och min fröken in och tittade var jag skulle hänga min kläder. Mamma passade på att lägga extra kläder och blöjor till mig. Vi var inne en stund och lekte väldigt kul. Jag kommer få jättekul där. Efter vi varit inne gick vi ut en runda. Där var små motorcyklar man kunde köra på och även "gang gang" (gungor) och en massa annat.

Längtar redan tills i morgon när jag ska dit igen

Hejsvejs

Zachris



På väg dit


Leker med min fröken






Lite "gang gang"






Efter 1 h 15 min på förskolan!

1 kommentar:

  1. Stora killen! Jag väntar en månad till, sen ska jag också göra som du.. spännande! Hoppas att du trivs bra:) kram Petter

    SvaraRadera