måndag 12 mars 2012

En dag i vårsolen

När Alvina och mamma var på Mulle passade jag och pappa på att hitta på lite egna saker. Alvina har fått en ny stor cykel och då fick jag Alvinas gamla så jag och pappa tog en lång cykeltur runt kvarteret. Jag var inte så bra på att trampa ännu men jag är en rackare på att bromsa! Vi passade på att titta på hästar och att mata dem. Nja, mata fick pappa göra för att jag tyckte att hästarna var lite för stora men de är fina att titta på. När vi var klara med cykelturen så utforskade vi lite i vår stora trädgård. Vi hittade krokusar som hade slagit ut. Jag och pappa kastade frisbee. Det var roligt! Sedan så gick vi in och jag åt en yoghurt sedan tog batterierna slut och jag fick sova lite. När jag vaknade igen så hade mamma och Alvina kommit hem så då passade vi på att grilla korv i vårsolen.

Busiga hälsningar Zachris.

Hellbiker! Passa er!

Tjenare hästarna!

Utforskning pågår.

Är du med pappa?

Mat pause

Slut på batterierna...

Gott med korv!

1 kommentar:

  1. härliga bilder på härliga ungar! =)
    Fick inte Oliver korv =)

    SvaraRadera