söndag 19 augusti 2012

En härlig helg...


Efter jag slutade på jobbet i fredags, min sista dag i Hyllinge. Träffade vi Minea och Chanette i Perslund. Blev en lugn hemmakväll.

Lördagsmorgon fick jag sovmorgon vilket var skönt. På eftermiddagen tittade vi när Oliver spelade innebandy, tyvärr förlorade de med 7-4. Men killarna gjorde en bra match. När matchen var slut åkte hela familjen till Milano och åt. Vilken värme det var kändes som vi satt utomlands.. När vi kom hem därifrån var vi i trädgården och fortsatte att njuta av den sköna värme som äntligen kommit till oss☀

Söndagen blev det bad i Kvidinge, värmen fortsatte.. På kvällen kom våra grannar in och åt kladdekaka och snackade. Oliver kom hem från sin Pappa, och i morgon börjar han gymnasiet. Var tar tiden vägen???Tycker inte det var så längesedan jag lämnade honom på Haganäskolan och att han skulle börja i första klass..

En underbar helg med underbar värme;)

I morgon börjar jag på mitt nya jobb på Björnås förskola, ska bli spännande och kul!

Ha det gott//

Ditte




Alvina i Perslund i sin nya klänning från Morfar och Kirsten



Eftersom Zachris alltid ska upp tidigt 05.00, då blir man trött igen vid 09.00 och somnar där man är;)



Innebandy



Detta åt jag och Bonny




Ser gott ut tyckte Oliver;)






Alvina flyter;)



Alvina och Minea;)



Simmar:)

1 kommentar:

  1. Hej allihopa!
    Önskar Er alla en härlig höst och lycka till med skolan Oliver och Du med nya arbetet Ditte. En stor kram till Er alla från Susanne (Mineas mormor).

    SvaraRadera