söndag 14 november 2010

Farsdag!

Idag var det Farsdag. Jag blev uppvaktad med presenter i sängen. Jag blev riktigt bortskämd idag. Jag fick en fin teckning som Alvina hade ritat på den stod det Världens Bästa Pappa. Jag fick även en påse tulpanlökar, en Apple TV, två trisslotter och en V75a samt massor av pussar och kramar av barnen och frugan. Det var ingen vinst på trisslotterna men V75an var det 7 rätt på så jag blev 1717:- rikare! Vilket flyt! Nu blir det till att handla ett NAS för pengarna, det luktar Netgear MS2000 2TB + 2TB. När vi hade varit ute i regnet och planterat lökarna gick vi en runda med vagnarna. Alvina sov men Zachris var vaken. Det regnade men det var mysigt ändå. På kvällen kom Oliver hem från sin pappa. Då blev det mys i soffan med film.

Tack min underbara familj för en härlig dag!

Jag älskar er!



Paketöppning i sängen!


Vi skulle plantera lökarna jag och Alvina, men det blev bergsbestigning istället.


Zachris var med ute och höll koll på oss från vagnen.


En fin teckning av Alvina.


Apple TV media center, en fin liten pryl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar