lördag 6 november 2010

Tack Farfar..

I går åkte Farfar, Mamma och Alvina ner till Tanja och köpte en ny bilstol till mig. Min Farfar är så snäll, han betalade den. Tack världens bästa Farfar... I dag fick Pappa snällt sätta in den i bilen så jag kunde åka i den till Farmor.
Han satte den bak först men det blev inte bra för då fick Alvina sitta trångt framme så vi bytade plats och Alvina fick sitta bak. Eftersom jag är lite mindre än Alvina och har mina bälte i stolen lite längre ner så var Pappa tvungen att flytta stolarna. Det blev lite mer jobb för honom, men det gjorde han så gärna. Mamma brukar säga " Gör om gör rätt".

Under tiden Pappa satte in stolen var Alvina ute och hjälpte Farfar med att räfsa löv..nu är det fint i trädgården.

Tack Farfar för att du alltid är så snäll...

Kram
Z@chris



Pappa kämpar där bak..



Nästan färdigt..



Nu är den fram och jag sitter bra..



Mycket löv..



Kul är det..



Mycket löv..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar