söndag 17 april 2011

Prins/Prinsessfest!

I tisdags var det Prins/Prinsess fest på öppna. Pappa var med mig och Zachris för mamma var och hälsade på Ingela i Lund. Jag pysslade och gjorde placeringskort och sedan gjorde jag en fin Krona till mamma. Zachris sprang mest runt och lekte. Därefter hade vi en bankett med glass, maränger och frukt. Mums! Vi fick saft med isbitar som hade blåbär i sig. De var kalla och goda. Jag har hittat en ny favorit och det är maränger. De var jättegoda! När banketten var över så dansade och sjöng vi precis som på en riktig bal. Pappa var också med och dansade och sjöng så gott han kunde. Jag fick hjälpa honom ibland.

Vi hade jätteroligt!

Kramizar @lvina!


Alvina i sin nygjorda krona.


Zachris på äventyr.


Bankett!


Tjejerna leker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar