måndag 30 mars 2009

Oliver & Alvina ska få syskon!

Som de flesta redan vet så ska vi ha tillökning i fam Lindberg. Så jag tänkte skriva och berätta om min mage som växer.. I dag har vi varit på ultraljud och gjort Kupp test, vilket man får göra när man är 35 år eller äldre, vilket jag är. Allt såg jätte bra ut och jag är nu i v 13+1, alltså gått in i v14. Men vi kommer att få mer exakt besked när vi ska på ultraljud i V 17. Vår lilla bebis var duktig och vinkade på oss när vi satt och tittade på skärmen... Vi har även lite namn på den nu när den ligger i magen, Oliver kallar den för Polaren eftersom Alvina hette Pyret, Bonny för Puff och jag för Daisy eftersom jag hade en konstig dröm på Bonarie att vi fick en flicka som hette just Daisy... Men som de säger kärt barn har många namn.

Jag mår bra, och ska inte klaga på att det är jobbigt än i allafall. Känner mig absolut inte lika trött heller vilket kanske beror på att jag inte jobbar och är hemma med Alvina och kan passa på att vila när hon sover middag.





så här såg magen ut i V11 när vi var på
Bonaire..

Över och ut

Ditte

4 kommentarer:

  1. Vi är så glada för er skull! Vi längtar redan efter att få se det lilla knytet =)
    Kramar Familjen Falkman

    SvaraRadera
  2. Oj, himmel vad roligt. Grattis!!!!

    SvaraRadera
  3. väldigt skoj att höra att det blit tillökning. ett stort grattis till er alla fyra. kram

    SvaraRadera
  4. Nä va roligt. Jätte stort grattis// Kram Jenny

    SvaraRadera