måndag 13 juli 2009

Morgonuppvaktning på 40årsdagen

Jaha, då var man 40 år. Morgonen började med en massa tassande och viskande. Alvina hade lite svårt att smyga men det gjorde inget. Det var roligt att lyssna på. Helt plödsligt blev det helt tyst. Efter 15 min så blev det stökande igen. Sedan som kom Ditte och Alvina in och sjöng ljuvligt! Mumsig frukost på sängen blev det med nybakade frallor och en massa paket! Hade jag varit så snäll? Tydligen! ;) Oliver var inte hemma på morgonen utan kom på förmiddagen och då fick jag en runda paket till. :)
Vilken härlig familj man har som skämmer bort en. :)
Jag älskar er!

Furkost på sängen mums!


Födelsedagskramen! Underbar kan jag lova!

Jag öppnar paket. Alvina är minst lika nyfiken.

Lite morgon bus i sängen.
Alvina hjälper till med mackan.

1 kommentar:

  1. Jag tror det var den absolut yngsta 40 åring jag sett!
    Så morgonpigg

    SvaraRadera