tisdag 14 juli 2009

Sockertest i dag!!

Klockan 08.00 skulle jag vara hos Eva och Göra Frick i HBG för att göra socker testet. Jag kan berätta att det man dricker smakar inte allas gott men med lite citron gick det ner. Efter man druckit denna underbara drink skulle man sitta och vänta i två timmar för att sedan se resultat. Mitt värde blev 6,8 så det var perfekt som Eva sa... Jag gjorde även vanlig undersökning, järnvärdet fortfarande lågt, mitt blodtryck var väldigt lågt men eftersom jag inte är yr så var det ingen fara. Hjärtljuden var 136... Alltid lika mysigt att lyssna på dem, bebisen sparkade runt som vanligt jag nästan trodde att den skulle ta sönder Evas Maskin. Nästa besök är den 11 augusti och då ska vi göra ultraljud igen och vanlig kontroll. Min viktökning är nu 10 kg så vi får väl se var det slutar... Annars mår jag bara bra, förutom trötthet men man har ju en underbar Man som skickar mig i sängen när han tycker jag börjar bli för gnällig och känslig... Skönt att han snart har semester så jag kan få sova på morgonen...


Över och ut


Ditte


2 kommentarer:

  1. okej en liten kille denna gången då. underbar mage..:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bebiskula =)

    SvaraRadera