måndag 9 november 2009

Jag växer!!!

I dag har jag varit med Mamma Farfar och Alvina i Helsingborg och fixat julklapp...Efter turen dit så var det det tid för den vanliga vecko vägningen. När man kommer till BVC så ska man ta av sig alla kläder och ligga naken lite konstigt och kallt, sen bär Mamma mig till en våg och sen så säger Mamma och Helen ojdå som han växer och då tänker jag är det inte det man ska göra i denna ålder.. De kan väl bara vara nöjda... De är de också det hörs på dem. Mammas
bröstmjölk är så god... i dag slutade vågen på 5540g, vilket innebär sen jag föddes för 1 månad och 1 vecka så har jag gått upp 2030 g, det är väl bra jobbat... Så mina minsta kläder i 50 kan man ju glömma och snart 56 också, har börjat så smått på vissa 62 storlekar.. Nu ska jag äta...

Kram
Zachris


Zachris myser i sin babysitter...

Zachris på skötbordet..

Alvina vill alltid "hånga" mig hon kan min stora syster...

2 kommentarer:

  1. Stora gossen. Bara väx på du vi behöver en stor stark brottare!

    SvaraRadera