lördag 9 januari 2010

Zachris fått sprutor!




Då var det dax och jag fick mina första sprutor. Inget kul alls först i ena låret och sen tryckte Helene en till i andra. Tur att Mamma och Alvina var med och tröstade mig. Helene sa att jag nog kunde få lite feber på kvällen. Det fick jag, när mamma och pappa skulle lägga sig var jag febrig och fick en panodil sen somnade jag gott vid mammas bröst. Helene vägde mig också jag vägde 7190 g och var 60 cm. Jag har några konstiga torra fläckar på ryggen och armbågarna och lite på magen. Helene trodde att jag kunde var känslig mot mjölk, så nu får Mamma inte dricka det så ska hon försöka ta bort allt som innehåller mjölk. Stackars mamma som dricker så mycket mjölk. Vi ska prova i en vecka och så ska jag bli smörjd med fett kräm 3 gånger om dagen, snacka om kladdigt...

Kram
Zachris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar