torsdag 20 maj 2010

Förskolansdag


I dag var vi på förskolansdag. Vår färg var orange. Vi var i Perslund och lyssnade på HOT band. När det var slut grillade vi korv och sen var det fullt ös på lekplatsen. När vi gick därifrån blev det glass på Rosa kiosken. På kvällen var jag och Alvina på mitt jobb där de hade öppethus. Bonny var hemma med Zachris och tittade på hocky Oliver tränade fotboll.
Nu är det sommar på gång...
Vilken dag ....

Kram
Ditte



Snart dax för karnevalltåget



Vi väntar...



Fikade när vi lyssnade på HOT band



Jag var också med, varmt var det..



Glass....


2 kommentarer:

  1. Härligt nu när det äntligen är lite varmare. Mina tjejer ska börja förskolan till hösten. Det ska bli spännande tycker de (jag också) Ser att ni har en P&T-vagn, trivs ni med den? Ha det så bra och krama om familjen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad avundsjuk man kan bli! Jag hade gett vad som helst för att få lov att hänga med er på Förskolans Dag.. såg ni Noah? Han hade färgen gul! Men du, snart ska jag få lov att gå hemma och drälla med er igen! ;) Hoppas att vi ses snart! Kram

    SvaraRadera