torsdag 13 maj 2010

Kvidinge klassikern ..


Har börjat, vi började att cykla Billesholm Grand prix. Några valde att cykla 6 mil och de flesta valde 3 mil. Vilket jag gjorde, fy fa... Kan man säga det var stort sett bara uppför hela tiden och cykla det med en 3 växlad. Efter ca halva rundan fick jag sällskap av en trevlig man jag tror han hette Anders och resten av rundan gick mycket lättare när man hade någon och prata med. Jag tog mig runt på 1 h och 50 minuter vilket jag är super nöjd med, med tanke på min cykel... Nu sitter jag i soffan och kan inte röra mig det känns som
någon har satt fyr på mina lår har så himla ont, undra hur det blir i morgon...

Nästa gång blir det paddling..

Kramisar en trött

Ditte






Redo att köra till Billesholm






Mitt startnummer






Mååååållllll






Nöjd......

3 kommentarer:

  1. Käre Ditte!
    Jätte bra gjort,tror inte du ska byte
    karrier!!!!!!!!Pappa & Kirsten

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat!! undras om du kan sitta imorgon ;)/Tanja

    SvaraRadera
  3. Kanonbra gjort! O på bra tid med, håll dig i sängen i morgon Bonny får passa upp dig

    SvaraRadera