måndag 23 augusti 2010

En mysig tur till Helsingör

I dag åkte jag, Zachris och Mamma med Olle och hans lillebror Petter och kusin och hans Pappa Henke till Helsingör. Innan vi skulle med tåget så tittade vi på brandbilarna. Jag tittade Tommys och Olle på Henkes Brandbilar.

Sen åkte vi tåg och båt och hade en jättemysig dag i Helsingör.

Jag och Olle höll varandra i handen så vi inte skulle komma bort från varandra.

När vi skulle hem fick vi åka buss eftersom tåget var inställt det var också skoj. Jag och Olle var lite trötta. Petter och Zachris sov och Theodor var också lite trött.

Tack alla som var med för en trevlig dag..

Kramisen

Alvina




Jag och Olle på brandbilen



Theodor jag och Henke



Vi väntar på tåget



Sitter fint



Zachris åker tåg..



Mysigt att hålla handen



En brandbil i Helsingör !!



Petter ..



Vi träffade en anka



På väg hem



Zachris håller hårt när han åker buss ..

3 kommentarer:

  1. Tack själv Alvina! Det var jättekul att ni följde med och jag håller gärna dig i handen vid fler tillfällen;)
    Kram Olle

    SvaraRadera
  2. Vi forstår ni har haft en jätte mycket dag,vill följa med nästa gång om vi for. Många kram
    Morfar & Kirsten

    SvaraRadera
  3. Ser att ni hade en härlig dag ihop

    SvaraRadera