fredag 20 augusti 2010

Perslund..


I går var vi i Perslund och lekte. Min storasyster Alvina var också med och Minea, Olle och Petter.. Det var Supermysigt jag kunde själv krypa runt och leka, kul att upptäcka. Jag försökte att Petter skulle hänga på men han har inte riktigt fått kläm på krypandet men snart är det vi som äger tillsammans.. Då får ni se upp!!!
När vi var klara i Perslund gick vi hem till Minea och fikade, jag fick middag och de andra åt en kaka som heter damsugare såg väldigt gott ut.. Tror ni jag fick smaka? Inte en ända liten smula, snålt..

Kramisar
Zachris




Alvina och Minea äter..



Jag upptäcker



Petter och jag skrattar åt någon rolig..



Olle och Lisa äter god fika



Alvina och Minea också..



Mysigt..

2 kommentarer:

  1. Petter och Zachris verkar trivas tillsammans Som Minea,Olle och Alvina det är väl kul. Hälsar från Farfar Bebben.

    SvaraRadera