fredag 4 februari 2011

En dag på familia

I dag åkte vi till Familia med Farfar. Vi började med att äta en korv på maxi. Sen skulle jag hjälpa Mamma och handla kläder till Zachris.
Mamma hade sagt innan vi åkte att i dag är det Zachris som behöver kläder eftersom jag har så det räcker. Men jag hade tur för jag blinkade lite till Farfar och vips hade jag fått ett jättefint adidasset med Mimmi på.
Zachris fick också fina bamsekläder av världens bästa Farfar.
Mamma köpte kläder till Zachris och en bokmärkes pärm till mig.
Vi passade även på att fika det var gott...

Nu är jag helt slut och lägger mig på soffan och sover, då kan jag ju vara uppe riktigt länge i kväll och ha fredags mys...

Farfar ligger också på soffan och sover.. Tur så han är pigg i kväll. Zachris sover i vagnen. Snart ska Mamma lämna Oliver på bussen så han kan åka till sin Pappa.

Ha en bra fredag..,
Kram
Alvina







Gott



Detta köpte Mamma



Detta köpte Farfar



Trött Farfar



Trött Alvina



En tramsig Oliver på väg till Pappa snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar