måndag 7 februari 2011

Tandis...

I dag har jag varit hos tandläkaren för tredje gången. Första besöket ville jag inte öppna munnen. Andra gången var Pappa med och då ville jag inte heller men efter en stund så fick jag sitta i Pappas knä och då fick tandläkaren iallafall räknat mina tänder. I dag var det då tredje gången och då fick jag äntligen träffa krokodilen igen, att de inte förstått att det är krokodilen som gör att det blir roligt att gå dit. Nu är jag iallafall kompis med krokodilen. Jag var även så duktig så tandläkaren fick titta på mina tänder. Men hon fick endast känna på dem där nere. Så om en månad ska jag träffa min kompis igen och då får vi se om jag tänker lägga mig ner i stolen så hon kan känna på dem där uppe. Vi får se helt enkelt...

Ha det gott

Kram
Alvina




Jag och min kompis..






Duktig jag är




1 kommentar:

  1. Alltså finns det fler än jag som får åka flera gånger med dottern till sånt. Vi var på 4 års kontroll 4 gånger, hos tandläkaren 3, på hörselkontrollen var vi 4 gånger...... Tur att de har underbara egenheter som man kan minnas ;) Hoppas att ni mår bra. Kramar från oss!

    SvaraRadera