tisdag 9 juni 2009

Avslutning med babycafe i Kvidinge!

Vi samlades kl 9.30 för att sedan gå ut till Tommarps kungsgård, där tittade vi på djuren och lekte, dansade och såklart fikade vi:) En jätte mysig dag. När vi åkte hem så följde Chanette och Minea med. Barnen åt middag och vi toast. Eftersom vi ska på bröllop på lördag hos min bror och hans blivande fru och jag är tärna och Bonny toastmaster så har vi en del att fixa denna vecka. Jag kom på att veckan är ganska kort eftersom Oliver slutar skolan på torsdag och då brukar vi hitta på något och på fredag ska vi på Saras student, alltså måste jag vara klar i morgon (onsdag) med allt. Chanette tog mig i kragen och drog med oss till familia på eftermiddagen Oliver följde med också. Jag fick fixat det jag skulle och nu håller man på för fullt. När vi kom hem gjorde Oliver middag till oss, han fixade till fläskfilé chutny super gott... Han är så duktig. Det kommer lite bilder här...


Påfågel så fin...

Minea & Chanette

Ingela i väntar på barnen med gitarren i högsta hug..
Alvina koncentrerad och lyssnar på Ingela..
Minea kollar mest magen så den är kvar..
Fika... GOTT!!
Glass mmmm
Lite lek innan vi gick hem...

Mäster Kocken...
Över & ut
Ditte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar