fredag 19 juni 2009

Midsommarmorgon

Idag så åkte mamma och Chanette tidigt iväg och plockade blommor. De skulle göra midsommarkransar till mig och Minea. Jag och pappa stannade hemma och mös på soffan. Jättemysigt tyckte båda jag och pappa. Vid nio tiden så kom de tillbaka med nyplockade blommor och jag hjälpte till att göra midsommarkransar. Sedan så kom Minea och hennes pappa med. Vi åt midsommarfrukost allihopa. Det var roligt tyckte speciellt jag och Minea. Sedan så busade vi lite. Vi har kommit på en ny lek. Den går ut på att man ska ha samma leksak och den andra får inte använda den. När den ena har blivit tillräkligt ledsen så byter man leksak och börjar om igen. Vi turades om att vinna och grät i omgångar. Nästa gång vi träffas ska vi nog hitta på en annan roligare lek. Kanske åka rutchkana är bättre. ;)
Glad midsommar på er alla!
Kramizar @lvina.
Kransbindning pågår, stör ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar