måndag 6 april 2009

Helgen!

Helgen tog slut för snabbt... I torsdags kom min favorit Farfar, han har äntligen blivit gammal och gått i pension så nu kan jag bara ringa så kommer han när jag vill. På fredagen var jag hemma med Farafar hela dagen Mamma var bara i väg hela tiden. Först var Hon och pappa på utvecklingsamtal med Oliver, de sa att han var jätte duktigt i skolan och det är ju bra jag blir så stolt över min storebror. När Mamma kom hem igen var hon bara inne i typ en kvart sen skulle hon till frissan. Det tog ytterligare någon timme innan hon kom hem jag hann och Somna i vagnen. På kvällen skulle hon i väg igen på kommunfest så jag träffade inte henne så mycket den dagen. Vilken tur att Farfar var här i stället. Vi var ute på promenad och så lekte vi i trädgården.
Lördagen
gick undan den med, vi åkte till Familia för Pappa skulle köpa lökar till trädgården sa han. Konstigt nog blev det inga utan Farfar köpte en massa till mig i stället. En gunga och en sandlåda med lock som man kan använda locket som badbalja när det blir lite varmare. Han sa att jag med skulle få det eftersom Oliver hade fått ett helt trummsätt när han kom ner på torsdagen.. Gissa vad Mamma och pappa tyckte om det.. När vi kom hem var det stressigt för vi skulle i väg och bada i Perstorp med innebandyn. Men först skulle vi hämta Oliver hos sin Pappa i Helsingborg så vi fick ju köra i tid. Men vi kom i tid till Perstorp och det var så kul att bada. När vi körde hem så somande jag i bilen och sov hela natten gott..
Söndagen
Tyvärr var det inte så fint väder som på lördagen, men jag var ute i sandlådan och ute och gungade. Mamma var ute ett tag och Pappa och Farfar fixade en massa. Oliver åkte till sin Pappa igen han skulle ta bussen och Mamma var så nervös, i bland fattar jag henne inte han är ju faktiskt snart 13 år. Han klarade det jättebra och kom fram till sin Pappa i tid. Mamma gjorde middag och bjöd hit min favorit Morfar också.
Det var denna helg...
Kramen

@lvina


Jag kan äta yoggi själv....


Farfar och Alvina i sandlådan...


Alvina gungar...

Alvina och Pappa i Perstorp...


Hela gänget i Persorp... får man åka så??

Oliver gillade också Alvinas nya sandlåda...

1 kommentar:

  1. Vilken härlig helg du har haft Alvina! massoar av uppmärksamhet ifrån både morfar och farfar! idag är det dags för påskfest! Vi ses om någon timme snäckan! Noah

    SvaraRadera