torsdag 16 april 2009

Torsdag!!

I dag fick jag hjälpa Mamma på förmiddagen att städa, vilket hon gör ofta men det blir fint. När vi städat ett tag fick jag lite majs att sitta och äta och det var gott, jag älskar majs eller "maps" som jag kallar det. Jag passade på att prova lite av Olivers kläder från hans byrå som han glömt stänga som vanligt, det var kul. När vi städat och nästan var klara så ringde Oliver och hade glömt sitt USB minne som han tvunget ville ha. Så in i bilen i pyjamas och mamma i mjukisbyxa och tröja och ner och lämna till min glömska storebror. Tur inte polisen stoppade oss för då hade de nog undrat varför jag satt i pyjamasen När vi körde hem somande jag i bilen så jag fick sova vidare ute i vagnen. Jag sov i ca 1½ h sen skulle jag fixas till för att gått på Noahs kalas. Jag hade köpt ett golfsätt och en fotboll till honom. Jag hade jätte kul på kalaset, vi lekte och busade och åt majskrokar och majs och som tur var fick jag även lite chockladtårta, den var så smaskens... När vi varit på kalset körde jag , mamma och Oliver till Maxi Hyllinge och handla. När vi kom hem åt vi lite och sen blev det duschen för mig och sen en flaska god välling av den finaste sorten Nestlé sen somnade jag gott... Jag vet att Mamma skulle göra slingor och klippa Oliver när jag sov så det var bästa att lyda och somna så det inte blev så sent för dem.

Kramisen
@lvina

Här har jag Olivers kläder, det är hans jacka sen han
var brottare. Visst är jag fin...

Och ja, jag är starkare än Mamma redan. Här ligger
hon på fall...

1 kommentar:

  1. Du kommer bli en riktig Björnekullare en vacker dag gumman =)

    SvaraRadera