torsdag 2 april 2009

Påskfest i Kvidinge!

I dag har jag varit på påskfest i Kvidinge på Öppna Förskolan. Först fick vi leka lite under tiden så gjordes det mat i lokalen det luktade gott. Så jag blev hungrig så Mamma fick minsann värma min torsk som hon tagit med. Efter lite mat kunde jag leka igen. Minea kom också, hon hade sin Mamma och Mormor med sig. Sen var det dax för påskmat, det var gott jag åt igen.... Till efterätt fick vi glass. När vi ätit färdigt tog Ingela fram gitarren och nu skulle vi sjunga och dansa det är så kul... När vi gjort det kom Påskharen jag blev lite rädd jag har ju faktiskt inte sett honom förut men han var snäll vi fick vars ett påskägg med en ballong i. Sen var det dax att köra hem då var jag trött. Jag vaknade halv 7 i morse och kl 13.00 när vi körde hem. Det tog bara någon sekund och sen sov jag i bilen. När vi kom hem sov jag ute och Mamma hon storstäda. Farfar kom vid 17.00 och Pappa kom hem 17.30. Vi var ute och busade på trädäcket och sen var det tid för lite kvällsmat. De vuxna grillade hamburgare och jag fick yoggi jag hade ju redan ätit innan. När kl blev 19.30 sov jag för natten....
Kramen

@lvina


Jag & Påskharen jag fick sitta med
Mamma för att inte bli för rädd...

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Det var väl attans att vi skulle missa hela tillställningen! Men vi gör ett nytt försök på tisdag när påskharen förhoppningsvis kommer till Åstorp! =)

    SvaraRadera
  2. Den blusen passar ju färgtemat på festen Ditte!

    SvaraRadera