tisdag 7 april 2009

Påskfest & Grabbkväll!!

I dag har jag och Alvina varit på påskfest på Hagapunktens Förskola. Det var mycket trevligt och god mat. Vi promenerade ner och hem så jag fick motion, detta behövs även när man är gravid så man inte sväller för mycket. När vi gick hem sov Alvina gott men vaknade tyvärr efter 30 minuter av min mobilsignal sen sov hon inte mer. Vi låg på soffan ett tag och vilade men hon somnade inte helt. Det är så att hon brukar sova ca 2-2½ h i vanliga fall. Men hon klarade kvällen ända tills halv åtta. Detta kan nog bero på att Oliver hade grabbkväll och här var fullt ös. Oliver, Niko, Adam, Fabian H och Fabian hade bestömt att de skulle ha grabbkväll med godis, pizza, och film på vår hemmabio, och så blev det. Jag körde dem till oj för att inhandla godis sen hämtade vi pizza. Efter de ätit pizza blev det film och godis.. Niko och Adam skall även sova över. i skrivande stund sitter de och ser på sin andra film... Jag är trött så jag hoppas att Bonny stannar uppe med dem tills filmen är klar.

Över & ut

Ditte
Påsklunch..
Noah nyvaken..
Alvina och Minea leker..
Alvina hjälpte mig att fixa middagen idag..
Oliver Adam och Fabian käkar pizza..
Fabian H och Niko äter pizza..
Godis är gott.. Oliver höll sig till naturgodis
eftersom han har godislöft.. Duktig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar