onsdag 26 augusti 2009

Alvina & Minea leker!!

I går fick jag åka med Mamma & Pappa till Eva deras barnmorska. Efter det skulle jag och Mamma handla på Maxi och Pappa skulle till jobbet och sitta i möte hela dagen, verkar inte så jättekul.. När vi kom till Maxi träffade vi Minea och Chanette de skulle också handla. Efter att våra mammor hade handlat så åt vi korv... På vägen hem somande jag i bilen och fortsatte sova hemma i vagnen. Jag vakande till och då tog Mamma upp mig också fick jag sova vidare med henne i sängen, det var mysigt... Sen när vi vaknade fick jag besök av Minea och vi passade på att leka i trädgården när våra Mammor satt och pratade. Våra Mammor kom på iden om att man kunde lyfta bort rören på studsmattan så den kom ner på marken och vi kunde hoppa utan att våra mammor blev nervvrak.. De är ju inte så snabba när vi springer från ena sidan till andra. I allafall inte min Mamma med hennes stora mage, Mineas Mamma är snabbare.. Liv och Leo kom förbi med sin Mamma och det var roligt, jag vill ju gärna hålla Liv men Mamma säger att jag är för liten, konstigt mina dockor får jag ju bära , men jag fick i allafall klappa på dem. När Minea åkt hem gjorde Mamma middag sen åt vi och sen badade jag en runda i baljan är kl var 19.00 då ville jag sova och Pappa nattade mig...

Kramizar

@lvina


Alvina & Minea på studsmattan..

Även stora barn...


Perfekt höjd...

1 kommentar: