söndag 30 augusti 2009

Bebisen..

Trött, Trött, Trött är bara förnamnet.. Nu börjar man verkligen känna av att det inte är långt kvar 35 dagar.. Jag måste bara säga att jag älskar att vara gravid, men nu är det tungt. Man är också väldigt nyfiken på "bebisen" som finns i magen och som sparkar, trycker ner och upp och överallt i hela magen, fixar halsbränna och att man kissar varje halvtimme...
Men jag har det bra, en underbar man som ställer upp och låter mig sova och ha det skönt fast han själv har det lite jobbigt och är trött pga sin MS.. Men han är ju så underbar och klagar aldrig fast jag vet att det är jobbigt för honom. Men som sagt det är tur vi har varandra och med mycket kärlek tar man sig igenom allt och lite till...


JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!!!
Älskar er!!!
Över & ut
Ditte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar