tisdag 25 augusti 2009

Barnmorskebesök..

Nu börjar det närma sig och jag kommer att träffa Eva varannan vecka. Eva & Göran som vi har gått hos kommer att lämnar sin praktik den 17 september så jag hinner träffa henne 2 gånger till. Efter dem kommer en ny läkare att ta över som heter Katarina Hofte, vem som blir barnmorska är ej klart än, vi har även träffat Katarina och hon är också bra. Eva & Göran har varit mycket speciella för oss under båda våra graviditeter, ett stort TACK till dem. De är väl värda sin pension och ledighet. Över till besöket i dag... Allt såg mycket bra ut magen hade växt 4 cm på två veckor, vikten stod på 71,2 i morse vilket innebär att innan jag kommer att föda är jag i fått min mans vikt, känns ju lite sådär... Hjärtljuden var 130, järnvärde och alla andra värde var bra. Man börjar känna sig tung och lite svullen om fötterna och så har jag väldigt mycket halsbränna. Men annars är allt bra jag är ju hemma och njuter med Alvina på dagarna och passar även på att sova middag när hon sover, vilket är helt underbart skönt.



Jag & magen...

Över & ut
Ditte

2 kommentarer: