söndag 16 augusti 2009

Hemliga lekplatsen!

Nu är det några dagar sen men jag vill ändå skriva och vissa bilder från en underbar måndag som vi hade med Minea & Chanette. Morgonen började med att vi vaknade 10.00, ja det stämmer Alvina också, Chanette hade redan hunnit skicka två sms och undrade om vi skulle vakna någon gång, det brukar vara tvärt om. Chanette och Minea kom hit med frallor mums gott... Jag visste att Bonny skulle hålla på hela dagen hemma med att flytta ut grejor från garaget till förrådet. Oliver var lite uttråkad, så Chanette kom med iden att vi åker till lekplatsen som ligger i Eket vid Golfbanan som skulle vara så fin, vilket det visade sig att den var. Den ligger mitt inne i skogen och det är nog bara människor som bor runt omkring som vet om den eller om man spelar golf. Vi hade kul alla, då menar jag alla det fanns saker för både stora och små. Vi hade med oss pannkakor som Chanette bakade i hop hemma hos oss medan jag gjorde lite annat klart. Minea och Alvina och Oliver var jättenöjda och lekte för fullt. När vi åkte hem somnade Alvina i bilen. Vi kommer att åka dit igen..


Oliver kör med Alvina...

Även med Minea..

Jag kan också...

Alla barnen i gungan..

Linbanan är rolig...
Minea gillar också den..
Jag sa ju att alla "barn" hade kul stora som små...

Letar guld....

Minea kollar läget...

Man måste även vila lite efter all lek...

Över & Ut
Ditte

1 kommentar: