tisdag 1 september 2009

Hembygdsparken en solig dag!!

I dag den 1 september har det varit underbart väder. När vi vaknade bestämde vi att vi skulle åka till Hembygdsparken i Ängelholm. Minea och Chanette åkte också dit. Farfar är här och hälsar på så han fick också följa med. När vi kom fram gick vi en runda och tittade på djuren, Minea kom lite senare, och även Mineas Mormor och gammel Mormor Ketty. Så jag och Minea hade full uppmärksamhet, och våra Mammor kunde sitta och ta det lite lugnt. Vi åt korv och till efterätt fick vi varsin glass i bägare mums va gott det var... Efter det lekte vi på lekplatsen det är så fin lekplats där. Vi provade det mesta men bäst är nog ändå gunga, och nu hade jag ju Farfar med och Minea hade sin Mormor med så det var ju bara för dem att lyda och puta fart på oss... När vi lekt färdigt var vi så trötta så då fick vi åka hem och jag somande i bilen men inte förrän vi nästan var hemma jag sov i ca 45 min så i kväll somnar jag inte så tidigt, men det gör inget för Farfar sitter gärna och myser med mig och storebror i soffan...

Tittar på tåget...

Äter glass med Minea..

Fikastund...
Minea leker...
Jag leker med Farfar...
Kramisen
@lvina

1 kommentar: