torsdag 17 september 2009

Öppna och Gymnastik samma dag!!

I dag började jag min dag med att åka till Öppna i Kvidinge och dansa och sjunga och leka med alla barnen, det var kanon kul. Mamma är lite trött och hänger inte med , med sin stora mage. Men snart kommer ju bebisen så då är hon på gång igen. När vi körde hem från Kvidinge somande jag i bilen och fick sova vidare i min vagn ute, mamma passade på att sova en stund också. När jag vaknade var det middag och sen lekte jag på mitt rum. Efter en stund kom Mamma och sa att vi skulle på gymnastik, jag tänkte vad ska hon nu dra ut mig på.. Men när vi väl kom dit så var det ju hur kul som helst. En stor gymnastiksal där vi kunde springa, där fanns bollar, rockringar, hopprep mm. Efter en stund var det dax för samling och då sjöng vi och dansade lite. När det var klart fick vi sätta oss på en stor matta och vänta på att alla föräldrar skulle plocka fram redskap i hallen, såg väldigt spännande ut. Sen var det fritt fram och prova allt, jag hade tur för Pappa kom också så vi provade alla saker som var framme, jättekul.. Storebror var också med men han satt och lyssnade på sin ipod. Jag längtar redan tills nästa torsdag.. Jag var så trött när vi kom hem så jag orkade knappt äta kvällsmat men fick i mig lite i allafall, men efter ett bad och välling så somande jag gott i min säng..

Sov gott
Kramisen
@lvina


Min favorit på öppna i Kvidinge..


Sjunger "hej Tummen upp" men jag använder pekfingret..

Klättrar...

Hänger i lianerna ..

Ribbstolar är kul...

Bus med bästisen..
Hänger i ringarna...
Hänger igen...
Storebror trött...

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som man kan hänga på olika sätt, eller hur Oliver ;-) //Tanja

    SvaraRadera
  2. Olli var inte så hängig du får nog med vara med!

    SvaraRadera