fredag 25 september 2009

Äventyr i Perslund

Alvina gungar...



Mormor Susanne och Minea och Alvina fikar..



Min Farfar kan också gräva.

Jag och Farfar....

I dag åkte jag till Perslund med Farfar. Mineas Mormor passade henne eftersom Chanette spelade golf. Mormor Susanne skickade sms till Mamma och frågade om vi ville komma till Perslund och leka, Mamma behövde städa och hålla igång rejält så hon kanske får ut bebisen någon gång. Men hon skickade i väg mig och Farfar i stället, det gick bra min Farfar och Mineas Mormor har träffats ett par gånger. Vi busade och gungade och lekte och fikade och hade jätte mysigt med min Farfar och Mineas Mormor. När klockan var halv tolv kom vi hem igen och då hade jag somnat i bilen, sen blev det vagnen och Mamma passade på att vila lite då också efter all städning som var klart.

Kramisar

@lvina

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut! Själv hänger jag på dagis dagarna långa (eller ja 3 timmar men det känns som en hel arbetsdag för mig och jag stupar i säng när jag kommer hem)! När hade du tänkt be morsan din att klämma ut lillebror/syster? Wanna meet him/her! High five! Noah

    SvaraRadera