tisdag 22 september 2009

Barnmorskan !!

I dag var vi hos barnmorskan kanske för sista gången innan vår lilla bebis tittar ut, hoppas jag i allafall. Vi har fått en ny tid den 2 oktober men jag har bestämt att vi inte behöver gå på den. I dag skulle vi vara där halv 3, innan på dagen fixade jag lite hemma och sov middag med Alvina så mysigt. Vi träffade Bonny där lite innan halv tre och gick upp, i dag kändes det lite konstigt för Eva och Göran höll på att packa ut sina grejor och har nu slutat och sålt sin praktik till Katarina Hofte som skall ta över, hon har jobbat som överläkare på Förlossningen i HBG. Vi fick sagt hejdå till dem och kramat Eva, det kändes bra och jag är helt övertygad att det kommer att fortsätta på samma go vis hos de nya. Nog om det Jag vägde i dag på morgonen 73 kg så nu har jag gått upp 14kg, undra hur många till det blir? mitt järn värde hade ju såklart gått ner igen till 115 inte så bra, hjärtljuden på bebisen var 130..Man blir mer och mer nyfiken på det lilla livet som finns där inne och man bara hoppas att det ska sätta i gång så man får se.. Men som sagt det kan ju dröja än...

Över & ut

Ditte

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande för er! Nu är det snart dags för en ny filur att titta ut. Man är ju banne mig lika nyfiken som ni är.. :-) Ha det så bra! Kram Marlene C

    SvaraRadera