lördag 5 september 2009

Data för hela slanten!

Idag så blev det en data dag för mig. Alvina och Ditte sover sött för att ta igen sig efter nattens bravader. Själv så har jag passat på att installera om Tommys dator för han hade fått virus. Samtidigt så har jag brännt ut lite foto på DVD. Tips till er andra. Hårddiskar går sönder! Bränn ut era foto på DVD och lagra någonannanstans! Jag har även installerat en till trådlös router så att vi får bättre mottagning i hela huset. Detta gjorde att vi numera kan surfa på vår hemma bio. Så nu kommer Ditte att bli glad. Då kan hon titta på bla SVT Play. Jag har även uppdaterat hemmabiodatorn med SP3 och IE8 så nu är den fitt for fajt!

Dags att bränna en DVD till...

Installerar om Tommys dator.

Den nya routern.

Bränner ut foto till DVD.

Surfa på hemma bion!

1 kommentar: