tisdag 29 september 2009

Bebisen..

Den har inte kommit, men det är ju trots allt 5 dagar kvar till den 4 oktober, Alvina kom ju 4 dagar för tidigt så vi får väl se... Jag håller i allafall i gång och fixar så jag ligger inte på lat sidan. I dag har jag städat bilen och efter det så städade jag av i garaget och sen ner i tvätta bilen. Alvina sover middag nu så jag tänkte lägga mig på soffan en halvtimme, lite vila måste jag ju ha. När hon vaknat är det dax för lite middag. Sen blir det en sväng till oj måste handla lite. Så visst det händer saker hela tiden så jag kan väl förstå bebisen som ligger och har det gott i magen...

Själv är jag nog lite nervös för det som komma skall men det är ju bara att bita i hop jag har ju själv valt eller ja vi var väl två som var med och hade mysigt...Men just den känslan att man inte vet när och hur det kommer att gå är ju lite nervöst. Men som sagt med min vilja och styrka kommer allt gå bra...

Över & ut
Ditte

2 kommentarer:

  1. Du kommer fixa det galant! & Det är ju bara så att ut kommer den på något vis.
    Vi håller alla tummarna för er. Hör av er när det är klart

    SvaraRadera
  2. Tiden går verkligen fort, tänkt att det snart är dags. Lycka till...Lotta i Bjuv

    SvaraRadera