onsdag 9 september 2009

Badat i Perstorp!!




I dag åkte jag och Mamma och bada i Perstorp. Vi skulle träffa Minea, Olle, Teodore och deras Mammor. Olle hade en kompis med sig som heter Vincent som var där med sin pappa. Jag funderade lite när vi åkte dit hur Mamma skulle orka med att bada med sin stora mage, men det gick bra vi busade som vanligt och det var roligt, det ända som vi inte gjorde denna gången var att åka vattenrutchkannan. Det var lika bra det för tänk om det skulle hända något och jag skulle behöva åka snabbt hem med Mamma, då hade det gått undan. Jag åt korv med bröd och lyckades även lura till mig en glass av Mamma, man behöver bara lägga huvudet på sned och blinka med min bruna ögon så smällter Mamma, det ska jag lära bebisen när den kommer det är ett jätte bra trix som även funkar på Pappa, nästan bättre än på Mamma...

Ha en bra dag
Kram
@lvina...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar