onsdag 31 mars 2010

En dag med barnen..

I dag väckte jag Oliver vid 10 han var jätte trött, det blir man om man ligger och tittar på film halva natten. Vi skulle åka till väla och handla skor till honom. Väl där så gick allt bra Oliver hittade skor direkt, Jag köpte en tröja. Efter det gick vi till JC och han provade svarta jeans, han gillade dem inte då gick vi vidare. Vi kollade på Jack & Jones där hittade han en snygg tröja. Efter det var vi lagom hungriga allihop. Jag åt sallad Oliver bakad potatis Alvina Mc och Zachris bröstmjölk. Vi träffade även Carola och Erika och Erikas kompis stod och pratade lite.
Väl hemma igen började jag påskstäda & putsa fönsterna inne, Bonny hjälpte till när han kom hem. När jag skulle tvätta golven gick Bonny ut med barnen och lekte. Oliver åkte och tränade. När barnen och Bonny kom in var det dax för pyjamas och nattning. När Oliver kom hem spelade han WOW. Vi tog det lungt i soffan.

Älskar min familj
Ha en bra kväll...

Kramisen
Ditte






Snygging...



Alvina ligger och kollar läget..



2 kommentarer:

  1. Snygg tröja, Oliver. Har du tid över kan du väll putsa mina fönster också....eler skicka Bonny när han kommer hem från jobb ;)/Tanja

    SvaraRadera