lördag 6 mars 2010

Ute med Pappa

Idag var mamma och handlade på Väla. Då passade jag och Pappa på att hitta på lite saker i trädgården. Zachris sov som en stock i vagnen så jag fick pappa för mig själv. Först så skulle pappa sätta in barnstolarna i BMWn. Sedan så kom min kusin Kevin och visade sin moppe. Efter det så kokade jag kaffe till pappa i lekstugan. Gandalf var också med och lekte. Jag smakade på is. Brrr vad kallt det var i munnen. Jag spottade ut den. Det smakade inte alls lika gott som glass! Sedan åkte jag rutchkana. Vi hade mysigt tillsammans bara jag och pappa.

Kramizar Alvina.


Jag sitter i bagaget och håller koll på pappa.


Kaffekokning pågår, stör ej!


Tigern Gandalf busar i snön.


En stolt Kusin Kevin på sin nya moppe.


Men vad har hänt här? Han har ju mindre hår än pappa!


Tjohooo, rutchkanan är rolig!


Jag busar i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar