torsdag 11 mars 2010

Sjukan igen ...

Då var det dax igen men denna gången hade jag illaluktande urin och ont när jag kissade. Efter att jag fått kissat i en mugg på förmiddagen för att kunna lämna det hos min husläkare, blev det barnakuten igen.
Det vissade sig att jag hade bakterier i mitt urin och eftersom jag inte är så gammal så måste man in till en barnläkare. Han var inte få snäll han stack ner en stor nål genom magen och in i urinblåsan för att få ut kiss. Detta fick han göra två gånger innan han fick ut något. Jag blev så arg och ledsen, Mamma tyckte inte heller att doktorn var snäll, just då. Annars var han en rätt trevlig snubbe. Resultatet blev medicin i 10 dagar och sedan en ny som ska förebygga. Inom en månad kommer jag att få åka dit igen och göra ultraljud och en "muk" undersökning så de kan kolla så allt står rätt till med njurar och urinrör. Nu är jag trött efter 6 h på akuten...

Godnatt
Kram
Zachris





Trivs på detta skötbord


Har varit här förr.. Exakt för 1 v och 1 dag sedan...

3 kommentarer:

  1. Lille vännen! Vilken sörja du hamnat i! Kryapådig-kramar från fam Ahlin!

    SvaraRadera
  2. Zarchris du skulle kissat på han när han var så dum!
    Håll dig frisk i morgon för då ses vi! Be pappa ta en tablett för sina besvär nnan ni kommer =)

    SvaraRadera
  3. Men lille gubben, håller med Carola, du skulle kissat på dr ;-). kramisar Tanja

    SvaraRadera