tisdag 23 mars 2010

Tisdag..

I dag bestämde jag och Minea att vi ville leka. Vi träffades på öppna i Åstorp, i dag hade vi turen där var nästan inga barn. Det var jag Minea, Olle, Oliver, Olivers lillebror Theo, Olles lillebror Petter och så min
Lillebror Zachris.

Vi påskpysslade och lekte med Inger det bästa med det var ju att vi hade Inger helt för oss själv. Vi sjöng dansade och lekte i bollhavet. När vi kom hem sov jag och lillebror sen var det middag. Efter gick vi ut och lekte, skönt väder jag körde min bobbycar en runda och sen lekte jag i sandlådan. Sen kom storebror hem från skolan och busade lite.

Vi har fått nya grannar och i dag kom Elsie ut och hälsade på mig och provade min gunga. Hon var snäll så vi kan nog leka lite och ha kul tillsammans.

Kramisen
Alvina



Jag och Olle kramas.. Mysigt




Jag på bobbycaren i gatan..



Kollar läget lite i gatan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar