fredag 16 april 2010

Sjuk!!


I dag har jag feber, jag började känna mig konstig redan i går. I natt förstod jag varför har hostat och varit konstig i natt, kallat på Pappa flera gånger och till sist förstod han att han skulle ligga kvar. Han var trött han hade varit uppe länge och försökt fixa vår tvättmaskin som gått sönder. Min Pappa nöjer ju inte sig med att konstatera att sen är sönder utan skruvar ner den i smådelar för att se om han hittar felet... Det gjorde han inte så vi får köpa en ny..

I dag skulle jag varit och träffat Olle och Minea i Perslund. Vi skulle grilla korv, fika och leka men jag fick ställa in.

Ha en skön dag !
Kramisar
Alvina




Inte pigg...



Somnade på soffan...

4 kommentarer:

  1. Krya på dej gumman... många kramar Tanja

    SvaraRadera
  2. Synd om dig om ALvina,hoppas snart du blir piggelin igen!! Kram Morfar & Kirsten

    SvaraRadera
  3. Lilla gumman du ser ju alldeles hängig ut! Snart är du pigg igen

    SvaraRadera
  4. bara att konstatera att det är en enda stor sjukstuga här uppe på björnås. krya på dig alvina. kram petra

    SvaraRadera