fredag 20 februari 2009

Fredags fika hos Noah!

I dag har jag varit hos min kompis Noah, Minea var också med och våra Mammor förstås. Vi lekte och busade och fikade. Noah körde mig i hans lära-gå-vagn, det var spännande men jag fick hålla mig hårt så jag inte trillade av. Innan vi skulle gå till Noah så tog Mamma en promenad ner till Apoteket och där möte vi Chanette och Minea och hade sällskap till Noah och Jose . Så Mamma har varit duktig i dag och gått en lång promenad men det behöver hon..... När kl blev ca 12.30 började vi klä på oss hemma hos Noah, han skulle åka i väg med sina föräldrar till Göteborg, en lång bilresa.. Men han fick ordentligt med mat innan så han sover nog gott. När vi gick hem somande jag men som vanlig ska Mamma hålla på och bytta mössa och sånt så jag vaknade såklart sen ville jag inte sova mer. Så nu är jag vaken och busar med Mamma. Men snart kommer hon nog lägga ut mig i vagnen igen för jag börjar bli lite gnällig.. Men det gör inget för jag är ju faktiskt trött, och jag vill ju vara pigg i kväll när Pappa är hemma


Kramen

@lvina


Oboy tjuven....



Oliver och Alvina åker pulka i trädgården



Noah kör Alvina i Lära-gå-vagnen...



Vår vinter trädgård... Fint!!

1 kommentar:

  1. Oboy är så gott...
    Vilken tur att du är så stor och duktig Oliver så att Alvina får sig en runda i snön. För du passar väl på att välta av henne ibland!!!??
    Hi Hi

    SvaraRadera