fredag 13 februari 2009

Gott med choklad!

I dag har jag haft feber igen, den där febern. Men jag har bestämt att i morogn skall där inte vara någon feber för då är det lördag och alla hjärtansdag, och då kan man inte ha feber. Jag vill varna alla mina kompisar ta inte den sprutan mot mässlingen och påssjukan, den blir man konstig av, jag har inte reagerat på någon annan spruta men denna såklart... På tisdag ska jag få en spruta till säger Mamma den heter Havrix som man måste ta när man ska utomlands, och det vill jag ju så då får jag ta den. Mamma säger att den är det nog inga biverkningar på skönt!!Men jag har iallafall varit duktig på att äta nu så Mamma inte behöver vara så orolig. Så i dag när det var fredag fick jag en liten bit choklad till efterrätt det var gott och sen ett mariekex... Vilken fest...
Oliver har varit i skolan i dag och han har lyckats att få något konstigt i håret som inte lukta så gott, det luktade citron. Han hade även något vit konstigt på sin tröja, han sa att han hade bakat scones i skolan. Han är klantig min storebror.


Kramen @lvina

Alvina har precis ätit choklad!!

Alvina delar med sig av sin ost smörgås till katten Gandalf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar