fredag 27 februari 2009

Vilken vecka!!

Bonny har varit i Tyskland och jag ha varit hemma med barnen. Oliver har varit sjuk och kräkt och veckan gick hur snabbt som helst, men det var ju bara bra eftersom då kom ju Bonny hem snabbare. Alvina har hunnit med att leka med sin kompis Minea, och vi Mammor han snacka lite.
I onsdags spelade jag match hemma i sporthallen och det blev 4-4 mot Hässleholm. Under tiden passade Tanja Alvina och de hade haft jätte mysigt. Vi spelar nästa match i morgon som är väldigt avgörande om vi ska spela kval eller inte. Oliver spelar också match i morgon. Tyvärr hinner jag inte se den för då är vi på väg till min match. I dag har jag legat med migrän, som tur var är svärfar här så han har tagit hand om Alvina. I kväll ska svärfar, Bonny, Oliver och Adam G åka till Jonstorp och titta på när Mörrum möter Jonstorp. Jag och Alvina ska vara hemma och titta på let´s dance.

Över & Ut

Ditte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar