onsdag 11 februari 2009

Tisdag!

Jag har haft besök i dag också, av Minea och Noah, det var väldigt längesedan jag träffade Noah han hade blivit stor och faktiskt längre än mig... Men det gör inget killar ska ju vara lite längre. Vi lekte och busade på mitt rum och det var roligt, det blev en himla röra så Mamma fick städa på kvällen, hon är väldigt duktig på det. Efter att min kompisar hade gått hem fick jag åka med Mamma till Maxi och handla, Storebror var också med. När vi kom hem hade Pappa kommit hem och han hade börjat skal potatis, han kan när han måste och får order av Mamma. De gjorde köttfärslimpa och det blev gott jag åt mer än vad jag har gjort de senaste dagarna.

Natten mellan tisdag och onsdag vaknade jag kl 03.00 och kände mig konstig i kroppen så jag kallade på Mamma och Pappa, Pappa kom in och hämta mig och sen kom Mamma med en konstiga saken i mitt öra igen, och jodå feber.... Men jag tror det var för jag fick en spruta förra veckan och jag har hört Mamma tjatat om att man kan få feber av den. Men jag somande om i allafall, fick lite välling med och det är ju alltid gott...

Onsdag!
I dag har jag varit hemma med Mamma och hon har städat och jag hjälp till. Efter att jag hade sovit en stund så var Mamma tvungen att åka och lämna pengar till Oliver som han skulle ha med på marimban. Vi åkte in en sväng till Tanja och pratade lite hon bjöd på god fika. Vi träffade Oliver vid hans skola och lämnade pengarna. Vi åkte hem och det var dax för mig att sova en stund igen. När jag vaknade var Oliver och Sofie här, Sofie är Olivers tjej hon är jättesnäll... Sen cyklade de i väg till marimban och en liten stund senare kom Pappa hem. Mamma skulle egentligen träna men jag envisas med att vara lite febrig än så hon fick bli hemma med mig så pappa och storebror kunde träna.

Kramen
@lvina!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du snart mår bättre gumman!
    Kram Carola

    SvaraRadera