onsdag 20 maj 2009

Måndag- Onsdag...

I måndags var jag och Mamma i hembygdsparken i Ängelholm. Det var kanon väder, och det bästa av allt är att det finns både djur och lekpark och god glass..
I tisdags var Pappa hemma med mig på förmiddagen för Mamma skulle till frissan. Jag hjälpte Pappa att jobba lite, men det var rätt tråkigt så jag somande i hans knä. På eftrmiddagen åkte vi till Helsingborg tillsammans med Patrik och tittade på bilar. Pappa ska köpa en ny som han kan pendla med. Micran har lagt av nu den hade en massa rost som behövdes laga. Men det fanns inte mycket bilar på beganade markanden kan tala om. Så Pappa fortsätter att leta.

I dag onsdag har jag och Mamma varit på långpromenad ner till byn. Vi handla lite på oj och sen på apoteket och sen vidare till Tanja och fika tillsammans med Oliver, Tanja och Anette som jobbar hos henne. Oliver har haft prao hos Tanja mån-onsdag. När vi kom hem efter promenaden så kom farfar på besök och han ska vara här i många dagar..

Kramisen @lvina


Alvina tittar på tuppen...

Alvina tittar på en stora svanen..


och så lekte vi...

Jag var så duktig på att äta så vi åt en god glass till
efterrätt... MUMS... jag tittar fint va?
Innan vi åkte hem så skänkte jag en slant till djuren så de
kan få mat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar