söndag 31 maj 2009

Tack mina underbara barn....

Tack mina underbara barn... För fin blomma och spasätt.. Jag älskar er mest i hela världen.
I morse blev jag väckt av Alvina som hade varit med pappa och köpt blomma i pyjamasen, sen blev det frukost. Oliver hämtade jag hos Patrick kl 11.00 för att köra till akuten i Ängelholm vi trodde han fått halssfluss. Men det var ett virus så vi körde hem igen. Oliver hade fixat med en morsdags present till mig hos sin Pappa, det var spasättet.

När vi kom hem var det hur varmt som helst vi grillade och sen åt vi. Efter maten fick Alvina bada och inviga båten som hon ska ha och badbalja i sommar, hon gillade det. Oliver kom ut en stund och provade han med trots att han var sjuk...Bonny var duktig och klippte gräset.
Måste även berätta att vi fick vår nya bil i fredags en Audi A3, kanon bra och hur skön som helst att köra......Bonny är glad nu när han slipper pendla i Micran... den åker till skroten i morgon..


Tänker på dig dag min älskade Mamma, saknar dig...

Över och ut

Ditte


Alvina kan också öppna...


och pussas...


Mina fina presenter...
Alvina och Oliver badar...
En läckerbit vid vår nya bil...

1 kommentar: