onsdag 27 maj 2009

Perslund med Mammas jobb...

I dag vaknade jag och Mamma kl 8.30, skönt att sova länge ibland. När vi ätit frukost åkte vi till Perslund och träffa Mammas kollegor och barnen som är på Mammas avd när hon jobbar. Jag lekte med alla barnen och gungade och klättrade, jättekul. Minea kom en liten sväng och lekte också. När vi lekt ett tag så var det dax för fika. Sen lekte vi igen en stund. Sen körde jag och Mamma och hämtade Pappas medicin, och på vägen hem somande jag i bilen. Vi hämtade storebror på vägen hem också. När jag sov så passade Oliver och Mamma på att mysa och ta det lugnt och titta på film. Sen körde vi Oliver till Marimban han skulle träna och sen skulle de vidare till Tommarps kungsgård och uppträda. Jag, Mamma och Pappa körde till Maxi för att handla, i morgon är det kalas min bästa storebror fyller 13 år....

Kramisen

@lvina


Jag kan klättra precis som de stora barnen..

1 kommentar: