måndag 26 oktober 2009

Alvinas 2årsdag!

Vilken morgon. När jag ligger och sover som sötast i min skönhetssömn så händer något underligt. Mamma, Pappa, Storebror, Lillebror och Farfar kommer in i mitt rum klockan 07:00 på morgonen och sjunger och skränar. Jag undrar om de har blivit fullständigt tokiga. När jag för en gångs skull tar sovmorgon så ska de skrämma upp mig på detta sättet! Nåja, det var inte så farligt för de hade med sig en massa presenter. Jag trodde först att det var för att be om ursäkt för den hemska väckningen, men så var det inte. Jag fyller 2år och då får man presenter. MASSOR! Det gjorde inget att de väckte mig för det här var jätteroligt! Jag får erkänna att jag var lite yrvaken i början men efter ett par paket så var jag i full gång. När paketöppning och pusskalas var över så åkte pappa till jobbet.
Sedan så kom Olle och Minea på kalas. Olle och jag fyller år samma dag så vi hade lite party tillsammans. Det var roligt för då blev det mer paket för både Olle och mig! Tjohooo!

Mera kalas!

Kramizar Alvina!

Gäsp vad trött jag är.

Roligt med stora paket!

Av Farfar fick jag bland annat en gosig I-Or.

Av storebror fick jag en JÄTTEVOVVE! Min storebror är bäst på stora vovvar!

Olle, Minea och jag leker.


Spännanade att öppna paket. Minea tjuvkikar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar